ENVIEU LES VOSTRES PARTICIPACIONS A: tumateix.llibres@gmail.com

MICRORELATS DEL CALENDARI D'ADVENT.

Aquesta ha sigut la meva participació al bloc CALENDARI D'ADVENT (dia 12)
Què heu de fer? Escriure un microrelat, o els que us vinguin de gust.

  • Ha de tenir menys de 50 paraules
  • Ha de contenir almenys dues de les següents paraules: Infant, torrons, verge, regal, tronc (o derivats), i a més el títol d’un llibre.
Començo jo:

“L’Infant plorava desconsolat al bressol. Sentia que a només uns metres, els seus pares i avis, parlaven mentre menjaven torrons. El petit no entenia perquè de sobte els pares havien deixat d’estimar-lo. El que el nen no sabia és que aquell any els havien regalat Nen, a dormir” de l’Estivill...”

(Si em despisto i me'n deixo algun m'ho feu saber)
Vaig publicant aquí les vostres participacions:

L’infant abandonat pensa que si a la mare l’hi haguessin regalat  les "Cinquanta ombres de Grey”, desprès de menjar torrons, procuraria que ell dormís com un tronc i per tal de que això passes el bressolaria com a un rei.

NADAL A CASA
Mentre cantaven nadales dedicades a Jesús nat i la Verge Maria, el noi del costat del padrí l'ajudava a obrir el regal que el tronc li havia cagat junt amb els torrons. Tant l'infant com l'avi eren els que més gaudien d'aquell instant màgic de cada Nadal.

Aquell dia quan va anar a comprar els torrons sabia que com sempre aniria a la recerca del temps perdut , endebades va tractar de recordar el temps en que era infant ....li  apareixia vagament borrosa la imatge d’un regal sota d’un tronc ....i algun cop de bastó. 
Elfreelang.

Sa Lluna n'ha fet un molt original, que us convido a veure aquí.

- Vols dir que l’infant no es molt petit per menjar torrons?
- Collonades, l’Eric ja menja com un home! Oi que si Eric? Eric?! Eric!!!
Davant el seu cos inert Sebastià va recordar el regal d'aquell dia en què -recolzats en el tronc de l'albercoquer- Carme li oferí els llavis, dolços com a torrons, mentre ell pujava les seves mans fins al seu verge pit, sentint el tremolor infantil del desig. Recordant "Cases mortes".
Alfons Robles.

Com no estava acostumat al cava, en Dani es va quedar adormit com un tronc i no es va adonar que ja treien els torrons. Quan es va despertar es va posar a la recerca del temps perdut... Va ser inútil: els infants no n'havien deixat ni una engruna!



10 comentaris:

XeXu ha dit...

Ja m'estranyava que aquest any no hi hagués joc de nadal! Les paraules són massa nadalenques aquest cop, però veurem si surt alguna cosa.

Bruixeta ha dit...

no sé si he fet bé però he deixat la meva participació a manera de comentari al calendari del advent... Si vols que la publiqui al bloc m'ho dius ;)

jomateixa ha dit...

No pateixis que ja les aniré passant cap aquí

sa lluna ha dit...

AQUÍ vos deixo el meu.

Aferradetes!! ;)

Alfonso Robles Motos ha dit...

AQUÍ vos ho deixo.

pons007 ha dit...

"L'autor ha eliminat aquest comentari." es un pesat!

jomateixa ha dit...

No em facis riure Pons ;DD
No se que ha passat, jo no he esborrat res, ha sigut l'Autor dels comentaris.

Assumpta ha dit...

PONS... el teu relat és molt bèstia, eh?

JOMATEIXA... El meu relat sortirà aquesta matinada, amb la felicitació de Nadal :-))

Assumpta ha dit...

Eeeeeei!!

I el meu relaaaat? Que el vaig deixar aquí!!

http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2014/12/jesus-es-nat-molt-bon-nadal-tothom.html

jomateixa ha dit...

Ho sento, ho sento!!
és que aquests dies vull arribar a tot i no me'n surto ;D
Ara ho poso.